Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Συμπέρασμα ένα - Γιάννης Πάριος

Φυσικά, χθες, πέρα απ' την μίνι εκδρομή μου, είχαμε και "ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΝΑ" και Γιάννη Πάριο!

Μας τρέλαναν οι πελάτες με την REAL NEWS!
"Βρε θα σας την πληρώσουμε! Βρε, να μας την κρατήσετε! Βρε, σας παρακαλώ!"
"Βρε παιδιά, μακάρι να μας στείλουν πολλές! Η λίστα μας έχει 200 τουλάχιστον άτομα και μας στέλνουν 30!"
Απ' την Παρασκευή αυτά. Την Κυριακή έγινε της μουρλής! Και 6000 φύλλα να είχαμε, θα τα πουλούσαμε!
Αχ! Χατζηνικολάου, δεν υπολόγισες σωστά την ζήτηση του Γιάννη!

"Άντρα μου, εμένα θα μου κρατήσεις;"
"Άμα πάρουν οι σταθεροί πελάτες πρώτα, αν περρισέψει... θα δω!"

Ήταν δυνατόν; Θα τον χώριζα, αν δεν μου έφερνε Πάριο το μεσημέρι!

Βέβαια, εγώ θα ήθελα να τον ακούω στην διαδρομή, αλλά... ας όψεται το ποδόσφαιρο!
Έτσι όμως είχα Πτελεό!
Στον γυρισμό όμως, μου έκανε κι αυτό το χατήρι! Τον ακούσαμε! Εγώ ειδικά... τον "μελέτησα" όλη νύχτα!
Μεγάλο κεφάλαιο για μένα ο Πάριος στα νιάτα μου και αργότερα. Μετά, κάποια εποχή, τον έβαλα στην κατάψυξη, γιατί μελαγχολούσα. Τώρα είδα πως τον αντέχω πάλι! Ίσως γιατί τα νέα του τραγούδια τα συνδέω με τωρινές στιγμές και δεν κουβαλούν μαζί τους αναμνήσεις.

Φυσικά και έκανα βιαστικά βιντεάκια, με ότι φωτογραφίες έχω, γιατί όπως σας είπα παλιότερα, έχω χάσει όλα μου τα αρχεία.
Τέλος πάντων, ας μην το θυμάμαι. Όσο ζω θα ελπίζω πως θα βρεθεί ο τρόπος για να τα ξαναέχω.

Συμπέρασμα ένα, λοιπόν:

Ο νέος δίσκος του Γιάννη Πάριου, η μουσική του Γιάννη Χριστοδουλόπουλου, η κίνηση της REAL NEWS (και του Γιάννη, φυσικά), η β' φωνή της Πέγκυς Ζήνα και όλη η ομάδα, αξίζουν ένα μεγάλο ΕΥΓΕ!

Πάριος είναι αυτός, τραγουδιστής του έρωτα, διαγεγραμμένη η πορεία του!
Να είναι γερός, ευτυχισμένος, να γράφει και να μας τραγουδάει FOREVER!
Μαζί του θα τραγουδάμε κι εμείς και θα ξεχνάμε τους καημούς και τους αναστεναγμούς!

Καλή επιτυχία και στον νέο ταλαντούχο μουσικό Γιάννη Χριστοδουλόπουλο, γιατί για να επενδύσει ένας Γιάννης Πάριος πάνω του, σημαίνει πως είναι ένα ανερχόμενο αστέρι!







Δεν υπάρχουν σχόλια: