Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Πωλείται οικόπεδο με οικία στον Άγιο Λαυρέντιο Πηλίου

Πριν λίγες μέρες πήγαμε εκδρομή στον Άγιο Λαυρέντιο, Πηλίου.
Ο Κώστας ήθελε από χρόνια να μας ξεναγήσει στο χωριό του, αλλά δεν το αποφασίζαμε.
Αυτή την φορά όμως, επέμενε, γιατί πουλάει το πατρικό του και ήθελε να το φωτογραφήσω... (Εγώ... η φωτογράφα... με τα πολλά κεφάλια....)

Κοιτάζω τις φωτογραφίες μου και τις ξανακοιτάζω. Καμιά φωτογραφία μου δεν κάνει για τις αγγελίες.
Η μηχανή μου, παρόλο που τα πόδια ανέβαιναν σε σκεπές, για ν' αρπάξουν με πολλά "Κλικ" την θέα, εκείνη ακολουθούσε την άρνηση της καρδιάς μου, που έλεγε:
"Στα χέρια σου πρέπει να μείνει αυτό το σπίτι, Κώστα!"

Εκείνος όμως, ξέρει τα "κουμάντα" του!
Οι δικές μου ευαισθησίες περισσεύουν στην  δύσκολη εποχή μας....

Ο Κώστας έλεγε και ξαναέλεγε πως θα μου κάνει πολύ καλό δώρο, αν πουληθεί το σπίτι του!...
Σχεδόν, μ' έπεισε....
Μεταξύ σοβαρού και αστείου, του ζήτησα σαν προκαταβολή, νεροκολοκύθες! Δεν είχα σε τόσο μικρό μέγεθος! Οι δικές μου στο χωριό, είναι πολύ μεγάλες!

Ο Κώστας μού τις χάριζε με την καρδιά του, όλες, μα εγώ του άφησα δυο (νομίζω), να μην χάσει τον σπόρο, γιατί έχει και κήπο!

Εν ολίγοις και στα σοβαρά:

Ό Άγιος Λαυρέντιος είναι ένα καθαρά παραδοσιακό, καταπράσινο και τουριστικό χωριό του Πηλίου! Τόσο καλντερίμι, δεν έχω ματαδεί, μα την αλήθεια!
Τόσο κοντά στο Πήλιο, μα και στην θάλασσα!
(Τι να σας λέω; Έχω τόση φωτογραφία! Αφού ο Κώστας, με μάλωνε! Φοβόταν ότι θα ξεμείνω από μηχανή....)

Το οικόπεδο είναι 620 τετραγωνικά, το σπίτι, (παλιό και νέο), 85 τετραγωνικά.
Το πουλάει 200.000. (Τιμή εποχής. Αλλιώς...)
Εδώ ανεβάζω ένα βιντεάκι της εκδρομής.
Οι ενδιαφερόμενοι θα δουν φωτογραφίες εδώ
Και όσοι ενδιαφέρονται σοβαρά, να τηλεφωνήσουν στο 6987211177 από 15μ.μ. - 22μ.μ.



 

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...να είχα πόδια να τ΄ ανέβαινα
κι Ευρώ να το ...αγόραζα!!!

Αστοριανή, ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Τι να το κάνεις, Γιώτα μου, όταν μένεις τόσο μακριά;
Έλα εσύ και θα βρούμε και σπίτια και βουνά και πόδια!
Φιλιά πολλά σε όλους εκεί!
Καλό Καλοκαίρι! Καλόν μήνα!